Slöridning

Kom typ precis hem från stallet. Tog och red en stund "barbacka" i paddocken idag. Red inte helt barbacka utan hade ett schabrak och en barbackagjord. HAHA när jag började trava önkade jag att jag inte hade haft gjorden! Den var hård och jag tror bannemig att jag kommer ha blåmärken på insidan låren imorgon. Sluggo var väldigt pigg idag och inte riktigt på humör för att jobba. Jag var inte heller riktigt peppad för det idag så det blev inte jätte hård träning. Gjorde mycket tempoväxlingar och avsaktningar. I slutet var han väldigt lugn och fin iaf ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu