Rätt namn iaf!

Tjena mittbena! ;)

Haft en segisdag idag! Har typ inte gjort något och har inte vart på humör för att göra något heller haha. Fick pallra mig ut i regnet för att köra nanna till bussen förut, haha det är så kul att köra på ett speciellt ställe (på gångbanan) innan busshållplatsen vid nösnäs! Vägen är jätte guppig, tänk er massa, små, väggupp på rad. Kan inte beskriva det bättre.. där är det iaf väldigt kul att köra! ;)

På vägen hem började min oljelampa lysa -_- jag kollade oljan men oljetanken var typ halvfull.. kunde inte se att oljeslangen hade lossnat, vad fan är det nu för fel på moppe helvetet? Blir så trött när den krånglar hela tiden!! Märket har rätt namn iaf! CPI=CP Innuti! haha. Meeeen jag gillar den ändå!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu