Lördagsplaner

Hejhej! Andra dagen på penicilinkuren idag då. Har vart ortoligt härligt väder idag men eftersom jag inte får sola pga min penicilin så har jag bara vart hemma och slappat med boken i handen ;) Hade gjärna åkt och badat idag men det gick ju inte..

Föresten! På lördag (troligtvis) skall nanna följa med mig till stallet och rida! Hon har inte ridit sen hon var liten så det blir nog en rolig syn! Skall ta med kameran och ta lite kort, kanske filmar lite med mobilen sen så checka bloggen på lördag/söndag så vet ni vad som väntar! mohaha


Me and my sis <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu