Jippi! -_-

Jaha.. det blev inget åka med pappa idag inte! Mamma tror att hon har halsfluss så hon skall ner till doktorn sen och då skall jag följa med för att göra ett sånt prov jag med. Idag har jag inte speciellt ont i halsen, jag har det typ varannan dag, haha :S I förrgår hade jag inte ont i halsen, dagen innan det hade jag ont, igår hade jag ont och idag har jag inte. Men är hes och har börjat hosta ida istället. Blääää!

Får hoppas att det går över snart så det inte är en sån långvarig jävel!

Nu skall jag ta och sätta mig och läsa en stund (läs: tills vi skall till läkaren) :P


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu