Irriterad

Hej! Idag är jag inte på roligt humör måste jag säga. Det började med att jag väcktes av adam (min lillebror) för att han hade ont i halsen. Jag sa till honom att han skulle ta en halstablett och så somnade jag om. När jag vaknade igen sen och gick upp så satt han och gnydde för att han hade ont i halsen. Han har suttit och gnytt/gnällt sen dess och så pratar han inte (även om han kan) utan skrev på papper. Jag får panik på honom!! Kan inte hjälpa det och jag vill inte bli irriterad men jag blir det ändå. Jag har blivit jätte lätt-irriterad på sista tiden, jag har ingen aning om varför men jag gillar det inte! Det kan vara en sån sak att adam ropar att jag ska komma så kan jag bli irriterad :s

Känner mig så jäkla taskig också, han gör ju inget fel men jag blir sur på honom ändå..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu