Harry Potter

Bion var AWESOME!!! :D Vi såg ju den sista hp filmen, Harry Potter och Dödsrelikerna del 2. Den levde verkligen upp till förväntningarna! Jag har ju läst boken så visst, vissa saker stämde inte och vissa saker hade de missat men förövrigt var den grym! Den är en av de bästa harry potter filmerna enligt min åsikt. Men satt och grina igenom nästan halva filmen haha! Jag är så jävla blödig. Det är så tråkigt att det var den sista filmen! Tänk.. harry potter har vart i våra liv i 10 år! Det är sjukt!! Första filmen kom ut 2001. Jag kommer så väl ihåg när jag tittade på den hemma, jag skulle alltid se den på svenska eftersom jag inte hann läsa texten när vi hade den på engelska med svensk text. Så liten var jag då! Jag har sett varenda harry potter film på bio, och nu är det slut. Ingen mer film att längta efter. Det är nästan lite deprimerande. Hahah

För er som inte har sett den sista filmen (eller de övriga filmerna).. GÖR DET! (om ni gillar den typen av filmer då ;P) och för er som gillar filmerna men inte har läst böckerna: Ta er tid att läsa dem för de är 10000000 gånger bättre (fast 1:an och 4:an är lite sega det första kapittlet ^^)

När den sista kommer ut på film ska jag bannemig ha ett harry potter maraton! hihi någon som är på? :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu