Härlig dag! :)

Hej! Idag har det vart så himla härligt väder! 28 grader i skuggan!! Underbart! Cyklade till stranden med kim och badade, det var jätte härligt i vattnet och nästan inga maneter. Såg 3 stycken men de var ganska långt bort och så, så det var lugnt! Tror jag lyckades få lite färg idag iallafall! Haha kim somnade när vi låg och solade en stund.. Självklart var jag ju tvungen att jäklas lite så han vakade av att han fick massa vatten över sig ;) Mohaha (A)

Efter det cyklade vi hem och då blev det till att göra sig iordning för skulle ut och äta middag för att fira farfar med farmor, farfar (såklart), pappa, cissi, hanna, ingela och harry.
Först fick vi fläskkotlett och klyftpotatis och sås + sallad till varmrätt och efter det fick vi en jätte god tårta! Muumsigt. Tror ju inte någon gick därifrån hungrig iallafall. Sedan åkte vi hem till farmor och farfar där de ställde fram frukt, godis, dricka mm och vi var där och umgicks en stund.

När vi kom hem blev det att packa tills imorgon. Vi skall nämligen ha en riktigt härlig helg på skara sommarland. Imorgon åker vi ner och vi får tillgång till stugan klockan två. På lördag blir det att vara inne på sommarlandet hela dagen och även på söndagen. vi åker hem på söndag kväll :)

Nu ska jag nog gå och lägga mig eftersom mamma ska tvinga upp oss vid halv 9 imorgon.. förstår inte varför eftersom vi inte ska åka förän typ halv 1 :S


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu