Halvdöv!

Tjena! Jag har fått ett jätte jobbigt lock för det högra örat, känner mig halvdöv! haha
Någon som vet hur man snabbast blir av med det? Jag ratar den metoden att hålla för näsan och trycka och svälja, det brukar oftast bara bli värre för mig när jag gör det. Har aldrig gillat den metoden. Det slutar 99 gånger av 100 med att jag har lock för båda öronen istället för ena/locken bara har blivit värre efter att jag har använt den metoden. Vissa lock för öronen försvinner ju om man gäspar/sväljer/tuggar osv, men inte detta, det är ett sånt irriterande lock som oftast sitter i nägra dagar om ni fattar vad jag menar.

Får väl ta och googla det som allt annat :P haha! Jag måste säga det att google är verkligen min vänn! Google har hjälpt mig många gånger och man kan oftast lita på att man får svar. Me <3 google 4 ever! hahah

Nu skall jag ta och utnytja min goa vänn google! haha

Chao


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu