Förkyld + sommarlov = fel!

Hejsan! Sitter hemma under täcket och myser. Har åkt på en förkylning så har riktingt ont i halsen och näsan växlar mellan att rinna och vara täpt.

Idag har jag nästan inte gjort någonting. Gick upp vid 12, åt frukost ute på altanen eftersom det var så vackert väder. Sen har jag suttit och läst större delen av dagen. Jag har kommit in i min årliga harry potter period nu, haha. Jag tror det är 3 år i rad nu som jag har läst harry potter böckerna under sommarlovet. Men jag måste säga att de är riktigt bra! Efter middagen åkte jag till stallet en sväng. Jag tog in sluggo men så regnade det ute och jag var inte pigg på att rida, så det blev till att gosa i stallet en stund. Ryktade ordentligt och klippte till manen, hovskägget och öronen.
Sedan blev det att bänka sig framför boken igen, hihi.

Nu skall jag ta och sova.. det är nog det tidigaste jag har lagt mig hittills på sommarlovet :P
Skall först till stallet imorgon sedan hem och duscha lite snabbt för vid halv tre - tre kommer pappa imorgon. Jag ska följa med honom till växsjö för att hämta en kanot som dom har köpt. Det blir antagligen att jag kör en bit imorgon så se upp på vägarna ;) hahah


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu