Födelsedag

Godmorgon haha! Vaknade av att pappa ringde typ kvart över 12(nejnej jag sover inte länge!! (a)). Farfar fyller 80år på tisdag så han undrade om vi hade köpt present eller om vi ville vara med på en som de hade tänkt köpa. Jag sa att vi inte hade det så vi ska köpa en tillsammans. Så imorgon ska jag och nanna gå upp till farmor och farfar en stud med tårta och så. På torsdag ska vi allihopa (inkl. pappa, cissi och hanna.. tror inte oskar kunde) åka till en restaurang och äta middag för att fira farfar. Det kommer nog bli väldigt trevligt!

Nu skall jag gå och käka frukost! haha


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu