dressyr

Hej! Har vart i stallet sen typ kvart i tio tills för typ en halvtimme sen.
Först kom hovlsagaren och skodde om sluggo och en annan häst. När det var klart red jag en stund. Red i paddocken men det var ganska blött i mitten så höll mig på spåret och tränade på skänkelvikningar. Han gick jätte fint efter en stund! Först var han lite töntig och ville inte gå i vattnet/geggan när jag värmde upp honom på volter mm. Men det lade sig och i slutet brydde han sig nästan inte om det. Hade inte ridigt ett ordentligt dressyrpass på ett tag så det behövdes. hehe

Vi får se när nanna hänger med och rider, hon kunde ju inte i lördags så.. men iaf, när hon väl hänger med lovar jag att ni skall få bilder efteråt ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :)

2011-07-19 @ 04:27:35
URL: http://vadfanskajagheta.se
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu