HAHAHA

Har precis duschat. Vi var och gymmade en stund förut :P Det var väldigt många där så vi gymmade inte så länge ;) På vägen till gymmet så lyckades jag trilla på en isfläck.. - duktigt erica!! xD Iaf.. tror vi gymmade typ en timme eller något.

HAHAHA sedan när vi gick till rummen.. Jag sa typ " Det var tur att jag hade mjukisbyxor på mig iaf när jag trillade" När jag hade sagt det Louise typ " Ja, det hade vart värre om du hade haft jeans på dig" HAHAHA jag menade ju att det var tur att jag hade mjukisbyxor över shortsen och inte bara shorts xD HAHAHA -så smart är hon!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu