Välkommen datorn

Nu har jag fått tillbaka min laptop :D <3 och som tur var kunde pappa få fram alla bilder och all musik igen!! För er som inte vet vad som hände; min dator dampade och all musik och alla bilder var borta förra veckan.. jag ringde pappa och han trodde att han kunde få fram det igen OM jag inte använde datorn någonting. Och det fick han :) MEN jag har ett liiiiitet problem.. alla bilder ligger i samma mapp! :( vi har dock rensat så bilderna ligger i olika mappar beroende på vilket år bilderna är tagna på.. men i dom mapparna ligger ju alla bilderna "lösa" -_- undra när jag kommer ha ork att fixa det.. hahaha





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: eeeeeeeemma :D

Jäkligt snygg design du har fått! :D

2011-02-09 @ 16:39:02
URL: http://esundling.blogg.se/
Postat av: Erica

Emma:

Tack :) dock inte jag som har gjort den :P hehe koderna bara krånglade xD

2011-02-09 @ 20:09:39
URL: http://eeriiiicaa.blogg.se/
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu