Datorer asså...

Hejsan! :)
Har vart utan dator några dagar nu (eller ah, har inte orkat använda den stationära) det är därför jag inte har bloggat något.

Okej.. I torsdags red jag två hästar på praktiken och i fredags red jag 3 stycken. Jag red Sprengur och Edda på torsdagen. Hvatur (uttalas Kvatur), Yggdrasil (Ygge) och Grimnir (Grim) på fredagen. Alla var väldigt snälla och så men typ ygge och hvatur var ganska sega(=inte min typ). Det var tänkt att jag och emelie skulle byta efter halva passet när jag red grim och hon red arvakur men hon tyckte att det gick så bra med grim så jag fick rida honom hela passet :P Jag fick faktiskt honom att tölta!!! (Iofs bara några steg åt gången men ändå!) Och det var från trav, villket tydligen skall vara mycket svårare :S -Jag tyckte det var lättare!! hehe
 


Sprengur


Edda


Hvatur


Yggdrasil (Ygge)


Grimnir (Grim)


Julia

Helgen var lugn.. var uppe hos pappa igår och fixade datorn, det var något glapp eller ngt men det är fixat nu så nu HOPPAS jag på att den slutar dampa.

Praktiken idag var ganska lugn, mockade i lilla stallet (privathäst-stallet) När jag var klar där så red vi ut en sväng. Jag red Julia. Hon var jätte pigg verkligen, men eftersom det var så halt så skrittade vi bara. Jag red henne en stund i rudhuset sedan också. Hon ville inte alls det jag ville xD Hon ville typ bara springa medans jag ville jobba. och jobba blev det (fast lite springa blev det allt också (; haha) Sedan släppte vi ut de vi hade ridit, åt lunch (typ vid halv 3 xD), mockade ridskolestallet och sedan fixa i sadelkammaren och sedan hem.

När jag kom hem gjorde jag pizzasmörgås -Mumsigt :D<3 och sedan blev det datorn :P


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu