Praktik

Hejsan :)

Idag var jag på praktiken för första gången :P Praktiserar ju på Lyckans Islandshästar i ödsmål. Det verkar som att det är ett bra ställe! Ni skulle sett, de har en minishettis och den är sååååå söt! :D<3 Det är en hingst och den går runt och gneggar hela tiden xD

Började 12 idag och slutade 19.30 hehe. Imorgon börjar jag 10 och slutar ca 17.30 :) Skall troligtvis få rida imorgon också, det gillas :D Kommer kanske ha med mig kameran någon dag, isåfall kommer det bilder!

Håller även på att knåpar på en ny bloggdesign, känner att det behövs en ny! Den kommer upp så fort jag är klar med den.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu