Hejhej hemskt mycket hej!

Okej, nu har min blogg vart död länge nog! hehe jag har varken haft ork eller lust att blogga så då fick den ligga nere ett tag :P

Men nu jävlar ;) hahaha

Sitter vid min stationära dator för tillfället, min har typ tappat minnet så alla bilder och all musik är borta. Pappa har den hos sig nu och skall försöka få fram dem.. - Hoppas, hoppas, hoppas att det går!!! Går det inte blir jag jävligt arg! Musiken skiter jag i, bara jag får mina bilder.

Imorgon börjar min praktik. Skall vara på Lyckans Islandshästar. Det kommer nog bli skoj :) Jag skall vara där vecka 6 och 7 och sedan är det lov vecka 8 så jag är hemma i 3 veckor nu. Härligt :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu