Göteborg Horse Show

Var i göteborg idag.. Tittade först runt i nordstan en stund och sedan gick jag bort till scandinavium där jag skulle hämta ut kläder som jag skall ha på mig när jag jobbar, ackrediteringskort (ett inplastat kort med en bild på mig, mitt namn mm på som jag skall ha på mig när jag är på göteborg horse show så jag kommer förbi vakterna ^^), matkuponger osv. På torsdag smäller det ;) haha
Kort kanske kommer sen :P

HAR 4 BILJETTER TILL GÖTEBORG HORSE SHOW, TORSDAG EFTERMIDDAG, SOM JAG SKALL SÄLJA. 100 KR STYCK. DET ÄR FÖRST TILL KVARN SOM GÄLLER.. pm:a mig, komentera här, mejla: [email protected] eller sms:a mig: 0707-423330 om Ni är intresserade. Som sagt, det är först till kvarn som gäller!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu