1:a December!

Hejsan! Idag ringde klockan på sju och kvart över sju var vi alla bänkade framför tv'n på Emelies och Martinas rum. I år ska jag bannemig se på hela julkalendern, har missat de senaste åren, dels för att de inte har vart något att se på, och dels för att jag inte har orkat.. eller något.

1:a december har nu firats in med julkalendern på morgonen, nersläckt klassrum med julmusik som spelas ur högtalarna (vissa titta även på julkalendern), och första paketet på paketkalendern är öppnat. Just nu har jag det mysigt med endast ljusstakarna och datorn som lyser på rummet och julradio.se är på och spelar julmusik för mig.


23 dagar kvar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu