Slappdag!

Jahopp, då blev det inget bad för mig heller. Kände att jag inte ville bli ännu sjukare än jag redan är så pratade med Anders förut. Emelie och Hanna skulle inte heller bada så vi fick varsinn lapp om vad vi ska göra i simningen så får vi göra det på egen hand.
Om en stund ska va gå ut och gå istället och sedan är vi lediga (som jag har vart hela dagen p.g.a. inställda lektioner osv). Det är najs! Dock suger det att vara förkyld!

Imorgon bär det av hemmåt och sedan är det bara en vecka kvar av denna terminen. Shit va tiden går fort! Nästa fredag har vi redan gått halva tiden på gymnasiet. Det är sjukt va snabbt det hår gått! Men det är väl sant som de säger.. - Tiden går fort när man har roligt!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu