Ny design + helgen

Hejsan ;) Nu äntligen har jag fått fixat ny design.. eller ah, nästan ny iallafall. Har inte ändrat så mycket i själva designen utan bytt header, färger mm. Dock dampade det så har inte orkar ändra allt än.. det kommer!
Idag har jag iallafall vart på gekås med bl.a. Emelie :) Fick köpt mig bl.a. ett par joggingbyxor, dressyrspö, "rid-tumvantar", tre nagellack, borste osv. Det var skoj att gå där och titta på allt, dock fick jag lite damp på allt folk som ska gå i snigelfart och stanna mitt i vägen. Det är verkligen hopplöst att gå där inne med vagn i julhandeln.
Igår hade vi en riktigt mysig eftermiddag/kväll! Jag, Emma, Emelie och Hanna bakade pepparkakor vid halv 4 och när vi var klara med bakningen och pyntningen av dem satte vi igång och lagade taccos. Både maten och pepparkakorna blev riktigt gott! Vi satt i tv-rummet och åt maten framför några bra filmer. Satt nog där ute till ungefär 1 på natten och sedan gick alla in till sig. Jag satte mig och kollade på vampire diaries mm.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu