Nu är det jul igen, åh nu är det jul igen...

Hejsvejs ;)

Nu har vi äntligen fått upp granen. Den blev jätte fin (som alltid ;)) Jag älskar verkligen vårat julpynt till granen, vi har så himla mycket att när man ska sätta dit de sista, vet man inte riktigt vart man ska sätta det eftersom det är fullt nästan överallt. - Men det är så det ska vara enligt mig! Jag gillar inte när granarna är så glesa och tomma. Vi har alltid haft mycket i granen, och så ska det förbli!

Även katterna blev pyntade av nanna och adam hahaha! De fick glitter på sig så nu är de också julfina. Det roliga är att de inte bryr sig om det, Findus gick till och med ut med sitt glitter ^^

Åh, det var så mysigt, jag vaknade upp imorse, och när jag tittade ut, såg jag att det hade snöat :D Hoppas verkligen det kommer mer snart! Nu längtar jag faktiskt till snön!


Julradio.se spelades för fullt

Fullproppad gran? :)

Tomtarna måste ju vara med också!

Julpyntade katter ^^


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu