Jullov

Hejhej! Nu har man invigt första dan på jullovet med att vara nyttig. - Ja ni läste rätt! haha. Jag har faktiskt vart ute och gått (powerwalk då alltså) i ca 40 minuter. Jag har tänkt att jag ska försöka komma ut och röra mig några gånger i veckan, med start från nu. Hahah det kan ju behövas snart när allt julgodis kommer fram.

Snart skall jag även åka till stallet (så fort jag får tag på farfar, och kollar om han kan köra mig). Skall rida ca 30 min. Sluggo hade ju en hovböld förrförra helgen så han håller på att komma igång. Skritt och lite trav är det som gäller. Han har tydligen börjat tappa lite i vikt så nu ökar vi fodergivan och hoppas att han inte tappar mer.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu