Inställda lektioner

Hejsan! Då sitter man här, i sängen på rummet, och lyssnar på julradio.se. Gick upp tidigt i onödan idag, då både första och andra lektionen var inställda.. så vi börjar inte förens efter lunch (kl. 12.45). Då ska vi åka till sanarpsbadet, eftersom vi har idrott och det står simmning på schemat ;)
Vet dock inte riktigt om jag ska vara med.. jag vill men är redan förkyld som det är, kommer ju antagligen bli ännu mer förkyld OM jag badar.

Förövrigt så är det äntligen frost ute igen. Har ju hört att det är snö i många delar av sverige, och här har det inte ens vart frost.. lite surt. Men nu är den ju här så nu är jag glad. Det är även blå himmel och soligt!


Bild från förra vintern


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu