Chai te + breaking dawn

Nu sitter jag på rummet, med mitt nya chai te som jag köpte i halmstad idag. Luktar ljuvligt och smakar nästan lika bra som chailatten på espresso house. Inget går upp mot den, men det funkar ;)

Breaking Dawn var jätte bra!! Dock var biosalen mindre bra (jag är ju van vid bergakungens braiga salar, så man är väl lite bortskämd haha) Hade hört både ris och ros om den filmen så hade inte allt för höga förväntningar, men måste säga att den var nog den bästa i twilight-serien hittills tror jag. Helt klart värld att se!!

Nu ska jag se på film ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu