Norge idag då ;)

Helluuuuu ;)
Idag har jag vart i norge med pappa, cissi, farmor och farfar! eller ah.. idag och idag.. egentligen var det ju igår men jag har inte laggt mig än så vi säger idag! Har iallafall vart så seg på att uppdatera så det blev imorgon innan jag orkade blogga om dagen. (hänger någon med? xD)

Vaknade vid åtta av att farmor ringde (hade tänkt gå upp halv åtta, men det sket sig!). Hon och farfar skulle komma och hämta upp mig runt halv 9 så det blev bara upp, ta på sig, äta, sminka sig och sedan vänta på att de skulle komma (och ja, jag var så snabb så jag fick vänta! inte dåligt för en snigel va?)
Vi mötte upp pappa och cissi strax efter 9 på en pendelparkering i uddevalla och sedan bar det av till norge. Stannade en gång på vägen dit och det var i Skee, där vi köpte lite fika.

Var uppe hos Gerd och Hans-Kristian (Farmors systerdotter och hennes man) vid ett-tiden. Då blev det smörgås och kaffe (té för min och cissis del). När alla var mätta och belåtna blev det att tjöta en stund. De hade man lättare att förstå än några andra i min släkt, jag fattar varkligen inte vad de säger! Helt omöjligt! haha

Vid fyra (?) serverades middag. Det blev någon slags lax-grattäng eller vad man ska kalla det.. det var lax och potatismos-täcke över och sallad och ett jätte gott bröd till. Brukar inte gilla lax men det var faktiskt riktigt gott! :)
Till efterrätt blev det chokladglass och frukt till det. Frukten var jag inte så förtjust i.. det var mest melon och den enda melonen jag gillar är vattenmelon :P men glassen var god! :D

När vi hade ätit åkte jag, pappa och cissi hem. Farmor och farfar ska stanna tills fredag. På vägen hem stannade vi i svinesund och köpte godis på godisfabriken vid gränshandeln.

var hemma vid tio :)

Bilder kommer antingen om en stund eller imorgon (eller.. senare idag blir det ju isåfall!)

Pusshej! <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu