;)

Hej! Har inte haft tid att skriva speciellt mycket det senaste. Skolan är ju igång och på eftermiddagarna/kvällarna pallar jag inte. Sen jag skrev sist har jag iallafall hunnit med en ridlektion till på skolan, första individuellt val lektionen för denna termminen, vart på eurostop och hööks osv.

Den andra ridlektionen för detta skolåret gick väldigt bra!
Jag hade Faustino. Fick välja att rida på galoppbanan eller att rida i ridhuset. Hag valde ridhuset för jag ville träna på min sits osv i dessyren. Sist jag hade faustino var vi i paddocken och red, och det gick skit helt enkelt! Han var springig och jag hade jätte svårt för att sitta på honom. Denna gången var han mycket lugnare, visst han blev springig lite då och då men det var mycket bättre nu, och jag kunde sitta på honom! :D:D Min sits har blivit såååå mycket bättre under sommaren!! Det märker jag när nu när jag rider de hästarna som jag redan hade ridit här innan sommaren. Jag är riktigt nöjd med det! :)

På hööks köpte jag kork-kilar till mina "nya" ridstövlar! Fick ju ett par svarta tretorn av hon som äger sluggo. Det var en som hade ridit honom en gång och sedan lämnat sina saker där.. de hade legat i stalet i över ett år och hon hade även bett om att hon skulle hämta sina saker men det gjorde hon aldrig, så jag fick stovlarna :D:D de var lite höga, därför behövde jag kilklackarna.

Nu har jag precis gjort mat, pytt i panna blev det idag!

Hejsvejs!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu