Skara sommarland!

Halloj! Tänkte ta och skriva om helgen.. kommer även några bilder! Filmer kommer så snart jag har laddat in dem i datorn.

I fredags åkte vi då till skara. Vi åkte hemmifrån ca 12.20. De4t skulle tagit lite drygt 2 timmar dit men vi körde vilse så det tog nog över 3 timmar! HAHA Tillslut kom vi fram iallafall. Då blev det att packa upp maten och lägga in den i kylskåpet och sedan lägga in alla sakerna vi hade in i stugan.

När vi hade gjort det tog vi och åt lite och sedan gick vi ut och spanade in campingen (och killarna ;)) Lite senare på kvällen gick vi till campingens resturang och åt. Det var karaoke där också så vi satt där en bra stund och åt/lyssnade/sjöng med i låtarna (och självklart spana på killarna). Det var riktigt trevligt!

I lördags var det dags att gå in på skara sommarland! Det första vi gjorde var att köra gokart. Det var jätte roligt!! :D Det kommer film på det!
Sedan gick vi runt lite och efter en liten stund gick vi till vattenlandet. Vi hade jätte kul! Vi åkte massa roliga vattenrutschkanor, hoppade från hopptorn, jag åkte linbanan och hoppade i vattnet osv! När vi hade badat i flera timmar tyckte mamma att det var dags att gå upp haha. Då åt vi lite och sen gick vi till tivolidelen. Där åkte vi olika saker bl.a. radiobilarna, gruvfärden, rodeo, newton mm Newton är typ flumride-aktig man åkte en liten bit sen upp för en backe och ner för den och sen är man blöt! haha. Man blev även blöt när man köade då det skvätte upp i kön när folk åkte ner för backen. HAHA blev lite chockad första gången det skvätte på mig.
Vi slutade dagen med att köra gokart en gång till. Det var en jävla idiot som körde bakom mig i starten. Honom vill jag inte möta ute på vägen när han får körkort! Han var väl i miin ålder skulle jag tro.. I första svängen körde han in i mig så hela bilen åkte på tvären, sedan körde han in i min bakifrån också tills han fick ett tillfälle att köra om. Blar så himla irriterad på honom!!

I söndags packade vi in allt vi inte skulle ha med in på skara sommarland i bilen och städade stugan. Sedan gick vi och väntade på att bli insläppta på skara. Vi gick först till vattenbollarna men det var något schemafel så det var för lite personal så de hade inte igång det idag. Så vi gick och körde gokart istället (dock minigokart som adam fick köra som gick lite långsamare än de vi körde i lördags). Jag säger bara det att jag tänker INTE köra med adam något mer på ett tag. Jag skulle köra om honom och han typ prejade ut mig och höll på. Efter det gick vi och testade på vattenskidor (eller ah, kneeboard). Det var jätte svårt, haha! klarade någon meter men sen blev det ner i vattnet. Men jag var iallafall bättre än nanna ;) hahah! Efter att vi hade testat det gick vi och badade..

När vi hade badat klart gick vi till tivolidelen idag igen. Åkte newton, snacka om att vara blöt efter det asså! haha men det var bara skönt eftersom det var så varmt ute!

Körde gokart det sista vi gjorde, jag nanna och mamma körde samtidigt och adam körde själv på den andra för de lite kortare :P (det var precis så jag fick köra på den vanliga, var minimi läng 160 cm) Hahaha mamma fick vattenplaning för att hon var dum nog att fortsätta gasa i kurvan där det var vatten, jag hann inte svänga undan så körde tp in i hennes gokart lite där fram men det var ingen fara :P

Vägen hem gick bra. Vi körde inte fel iallafall! hahaha :)


Våran stuga ;)

Mamma och den "lilla" bollen hon vann

De "fina" fiskarna i sjön.. karpar tror jag de var

lite fisk eller?

Minigokart. Nanna, Jag och Adam

Gokart <3

Familjen annorlunda? ;)

Nanna efter sitt misslyckade försök till att åka kneeboard

HAHAHAHAHAHAHA jag bjuder! xD

Men gla' va jag ändå ;)

Haha :S

Skrytmåns! (ingen aning vem det är)


Badabadabada :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu