Småland, here I come!

Hejsan svejsan :D Är hemma hos becka i ett par dagar så det blir väl inte så jätte bra uppdatering tills på lördag.
Åkte och tittade till hästarna tidigt i morse (typ vid 9) och sedan hem och duscha, packa och göra mig i ordning. klockan 12.43 gick tåget till göteborg och sedan gick tåget till halmstad klockan 13.42. <Jag var framme i halmstad typ 14.55 och fick vänta en stund tills becka och hennes föräldrar kom och hämtade mig. Vädret var precis lagom varmt och skönt så med musik i öronen satt jag på en bänk ute och njöt av sommarlovet. Får ju ta vara på den sista tiden av det, börjar skolan om mindre än 2 veckor.
När becka och dem kom åkte vi til eurostop och titta runt i lite affärer, haha provade massa fula solglasögon, riktigt kul! :D sedan åkte vi till lilla torpa som ligger ute i smålandsskogarna, där becka bor. Vi tog in deras hästar och sedan åt vi. Efter maten gick vi ner till hästarna och fixade dem och sedan longerade dem båda. Ceasar (17årig vallack) Var lite seg men fick dampryck och skuttade runt ibland haha. Hoppsan (3årigt(?) sto) longerades med sadel och galopperade med den för första gången, hon var jätte duktig! :)
Nu sitter jag på beckas rum och hon är inne i duschen :P
Bye Bye


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu