Schoolstart

Hej bloggen!
Igår åkte jag ju tillbaka till skolan! vi åkte inom ullared på vägen ner. Där fick jag köpt ett par nya ridbyxor, glasfil, nagellack, en ring, kalender och lite andra nödvändigheter. När jag kom till skolan hämtade jag nyckeln och då träffade jag Freja :) sedan var det bara att börja packa in från bilen till rummet. När pappa hade åkt kom Hanna och Louise, hahaha de tyckte jag hade myckett saker! (a)

Vi gick ut och gick en stund. Först gick vi till stallet och tog in Hannas häst Jacson. Det tog en stund i stallet för hanna kunde inte bestämma sig över vilken hage hon skulle ta, då den hon gillade var upptagen. Tillslut kom vi iväg därifrån. När vi kom tillbaka packade jag upp resten och gjorde mig hemmastadd. Sedan hoppade jag in i duschen för det var så himla kvavt när vi kom hit så var helt svettig och kände mig ofräsh. När jag hade duschat och så kom Lollo och Hanna och tittade på film med mig. Efter ungefär halva filmen kom Julia, Kina och Freja. Vi pausade och satt och snackade med dem en bra stund. Julia var ju inte lite full eller så!! HAHA har en väldigt roig film på henne, den kanske kommer ut här senare.
Sedan gick dem men lämnade kvar Kinas och Julias hundar. Efter att filmen var slut och så kom Kina inhoppandes från fönstret. Hon sa att julia låg utanför och grät för hon hade så ont. Vi kopplade hundarna och följde efter. När vi kom ut höll Kina på att ringa ambulansen.

Efter ca 30 minuter kom ambulansen och hämtade henne. Freja följde med då hon inte ville åka själv. Träffade bavakningstjänst för första gången igår också! hahaha har gått här ett år och aldrig sett dem, det är bra gjort!
Sedan blev det i princip bara att gå och borsta tänderna och lägga sig. Klockan var väl lite över ett när Julia hade åkt iväg så.

Idag börjar ju skolan igen. 12.45 ska min klass träffas i A2, som är vårat nya hemklassrum. Det ligger typ så långt bort man kan komma från mitt rum! haha i år blir det att gå mycket då! Kanske man blir smal på köpet? :D

Nu ska jag göra mig iordning! Pusshej <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu