Regn regn och åter regn...

Jaha.. Underbart väder idag -_- eller.. kanske inte!

Var i det "gamla" stallet för en stund sen och hängde med en därifrån ut med hennes två hästar. Jag red Molle, en maxad d-ponny/liten häst. Han var jätte snäll, han kan vara lite skänkeldöv och tittig men idag var han inget av det. Det var bara i slutet son han höll på lite, det kom tre bilar på raken och den ena var en liten lasstbil och det tyckte han var lite äckligt. Men det gick bra :) Hade westernsadeln på honom, första gången jag ridar i det! Den var  jätte skön att sitta i men jag tror jag hade lite för långa stigbyglar :P hehe

Kom hem, dyngsur! Det började regna ganska rejält när jag skulle åka och nyss tittade jag på vädret på datorn och det stod att det skulle bli uppehåll fram mot 18 tiden så jag väntar tills dess innan jag åker till sluggo. Hade föresten stövlarna på mig idag förut när jag red! De är jätte sköna! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu