Packa

Hejsan! Har börjat packa lite smått.. Åker ju till skolan på söndag. Så.. 3 dagar kvar av detta sommarlovet. Det ska bli kul att träffa alla igen men man hade ju önskat att sommaren hade vart lite längre. Pappa kör ner mig, det var tänkt att nanna skulle köra mig men hon skulle jobba så det blir pappa som kör. Vi åker innom ullared på vägen ner :D hihi

Föresten, var på torget och fikade med Hannah förut, riktigt trevligt att träffa henne igen :) Har inte träffat henne sen vi var och tittade på Harry potter och dödsrelikerna del 2 på bio.

tillbaka till packandet.. det är riktigt tråkigt att packa och jag har ingen aning vart jag ska börja! Det är ju en del saker som ska med ner asså..

Nej, nu får jag bannemig återgå till packandet/städandet.

Bye bye <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu