Sluggo

Hejsan! Nu har jag precis kommit hem. Har vart och tittat på den hästen som jag troligtvis skall börja ta hand om på helger och lov. Det är en gammal valck på 20 år, brun och heter Sluggo. Han verkade vara jätte mysig men han har en beteendestörning. Han står och luftsnappar.. det kan vara att han är understimulerad för han har inte blit riden så mycket det sista. Men förutom det verkar han vara en jätte trevlig häst :)

Imorgon skall jag och nanna till pappa för att fira honom. Han fyller år på måndag men eftersom jag är i skolan då så firar vi honom imorgon istället.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu