Sluggo

Hejsan hoppsan ;)
Vad gör alla? Jag kom hem för en liten stund sedan. Cyklade ner till willys på min lillebrors cykel (som var liite för liten för mig hahah) för att handla godis mm. Så nu sitter jag och tjockar mig med chips och godis och dipp hehe.

Var i stallet idag. Först mockade jag och fixade maten osv. Sedan tog jag in Sluggo. Han har tappat en ny sko och han var väldigt öm när han gick.. Pernilla skall titta på honom imorgon och hovis kommer på måndag så vi får hoppas att skorna sitter kvar sedan. Hästarna skall tydligen byta hage någon dag så då slipper de all lera, hoppas det blir bättre då! Stod och ryktade honom länge, jävlar va hen fäller!! Jämnade till manen också, den var jätte sne haha.


Sluggo och pernilla. Vet inte när bilden är tagen, tog den från stallets hemsida ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu