...

Fullspeckad dag idag! Först väckte mamma mig vid 8 för att vi skulle in och sjunga för adam. Sedan gick jag och la mig igen och sov till typ halv 10. Strax efter 10 åkte jag och nanna till torget för att byta adams byxor som inte passade och sedan körde hon mig till stallet. Skulle fått rida sluggo idag men självklart hade han trampat av sig ena skon så det sket sig hehe. Var där till 12.30 då nanna hämtade mig igen. Hem och duscha, hjälpa till på kalaset. Ha "vuxenkalas" på em. Ner till torget och handla goldis och sedan ligga och slappa framför tvn ;)

Imorgon blir det stallet igen, skall mocka, fixa maten och klappa lite på sluggo hehe.

Nu tror jag att jag skall ta och titta på någon film eller något :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Nu är vinnaren av klockan utsedd! Och jag har startat en ny tävling där du kan vinna en annan klocka! DU får jättegärna vara med och tävla igen. Länk till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-vinn-svart-klocka.html#comment

2011-04-14 @ 17:22:54
URL: http://vadfanskajagheta.se
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu