Beep-test

Hej! Har preics haft beep-test på idrotten  för andra gången. Vi har ju ett tema just nu som heter bodywork där vi fokuserar på koditionen mm hos hästar och människor. Vi gjorde ett beep-test i början av temat (som är på 5 veckor, start vecka 12) och då klarade jag till nivå 5,0. och nu efter nästan 5 veckor hade vi ett nytt beep-test för att se om konditionen har förbättrats.. det har min! Idag klarade jag till nivå 6,1. Jag är nöjd! Mitt mål var att klara till 6,0 och jag var tveksam om jag skulle klara det för jag har inte kännt att jag har fått någon bättre kondition men det har jag visst :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu