Västtrafik in my <3.. eller inte -.-

Härlig morgon!.. Åkte ner till stationen med bussen som gick 07.15, när jag kom fram stog det att tåget skulle gå 8.00 (15 min senare än det skall egentligen) sedan efter en  liten stund sa dom i högtalarna att tåget var inställt! Man bah faaan också!! så jag fick ta ett senare tåg och när jag var framme i göteborg hade ju självklart mitt tåg till halmstad redan åkt!

Så nu har jag fått vänta en timme på nästa tåg.. hoppas fritid kan hämta mig på stationen sen i halmstad. Annars vet jag inte hur jag kommer till skolan.

Jävla västtrafik, det är ju inte första gången heller!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu