Pizza hut, Harry Potter och fyllon

Eftermiddagen/kvällen igår var awesome :D Kom till göteborg ca 14.30 jag gick runt inne på centralen och väntade på pappa som skulle komma och hämta min väska (orkade inte släpa på den hela tiden :P) När han hade hämtat väskan gick jag runt i nordstan för att fördriva tiden tills Hannah, Johanne, Erik och Kim kom :) När de kom gick vi och tittade i några affärer och sedan gick vi och åt på pizza hut.. gott :D 

Sedan åkte vi till bergakungen och tittade på Harry Potter och Dödsrelikerna del 1. Den var bra :D men eftersom jag har läst boken så störde jag mig på ett antal saker!! (men så är det alltid om man har läst boken och sen ser filmen :P) Men den var bra iaf ;) längtar tills del 2 kommer ut :)

Hannah åkte inte med oss andra hem så jag, johanne, erik och kim tog spårvagnen till centralen och tog sedan röd till std. På bussen var det några fyllon som satt och sjöng en bra bit..

Eriks mamma var snäll och körde oss hem, härligt, då slapp jag ta bussen ;D

Tack för en kul kväll :D <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu