Skolmästerskap :D

Idag har det vart skolmästerskap i hoppning :) (på onsdag är det dressyren. de lägger ihop resultaten från hoppningen och dressyren) Jag hade Laser.. (en seg, stel häst haha) först tyckte jag väl att det var sådär med att ha laser men när jag väl hade honom så ångrade jag inte att jag valde honom! Vi skrittade fram väldigt länge för det var typ kaos få framhoppningen och vi visste inte när det var våran tur. Vi fick skritta fram ute och det var svinkallt!!! När jag väl fick komma in på framhoppningen så började jag trava och sedan galoppera.. jag hatar folk som inte kan rida på framhoppning/framridning. Jag var skitnära på att krocka flera gånger för att folk inte kunde varken högerregeln eller "fart regeln". Iaf framhoppningen gick sådär, han slog i bommarna flera gånger och jag var stressad för att jag fick för lite tid på mig. Men han var iaf pigg :o

När jag kom in på banan var mina fingrar så jävla kalla att jag nästan börja grina, jag kunde knapt böja på fingrarna och fingrarna brände och kändes som att de skulle gå av. INTE kul!! Laser var jätte duktig inne på banan!! :D Han var pigg och jag fick t o m bromsa!! vi kom runt felfritt men vi fick inte reda på sillpoängen :/. Det får vi reda på på lucia :P 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu