Plugg

Har precis avslutat pluggandet, har matteprov imorgon och det känns som att jag kommer faila på det för det känns som att jag inte fattar någonting xD aja, får la försöka och hoppas på det bästa ;)

Min dag har vart helt okej :P hade en såkallad redovisning på uppdrag 2, det var typ att vi skulle berätta lite kort om vad vi hade jobbat med (jag jobbade med tjurfäktning, det skulle vara något med misshandel av djur eller något liknande) och sedan svara på några frågor ^^

Sen hade vi lunch, engelska och sedan djurkunskap grundkurs där vi skulle ha debatt med ämnet "Är det okej att föda upp djur enbart för att de ska slaktas?" Jag skulle vara för det :P det var faktiskt riktigt kul! haha fast efter en stund hade jag pratat för mycket så då fick inte jag prata mer :( (man fick bara prata en viss tid per person).

Efter skolan åt vi och sedan har jag pluggat på matten :P

Jag och becka har precis pratat om spöken och skräckfilmer mm så becka vågade nästan inte gå på toa precis xD HAHAHA fegiiiis ^^


Ett smakprov på bilderna från måndags ;P


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu