Ny dag, nya planer

Hellu ;)
Tänkte berätta lite kort om min dag..
Dagen började med ridnig. Vi hoppade och jag hade Dido, det gick väldigt bra! Jag gillar verkligen den hästen!! Hon var bli väldigt pigg men i slutet gick hon jätte fint! :D <3 Vi började hoppa ett litet räcke och sedan en kombination med sockerbitshinder först (travbom framför) sedan en oxer, 3 galoppsprång mellan. Sedan hoppade vi på en volt, 2 och 2.. Sen i slutet hoppade vi på 3 serpentinbågar (3 hinder på medellinjen) :P

Efter ridningen var det lunch, sen matte och sen arbetsliv naturbruk..

Vid halv sex åkte jag, emma, hanna, louise och jennifer in till eurostop där vi tittade lite i affärer och köpte lite smått och gott ;) haha

Sedan hem igen och sen titta på film hos emma och hanna :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu