Inte min dag idag!!

Det var verkligen INTE min dag idag asså! Först missade jag tåget till göteborg så jag missade även tåget till halmstad.

Så jag fick ta röd express(en buss) och i den stank det spya! När jag hade kommit fram till nisse (Nils Ericsson centralen, göteborg) ropade de ut i högtalarna att det andra tåget till halmstad som jag skulle ta var inställt så då fick jag åka med en ersättningsbuss istället. Jag skulle vart framme i halmstad 11.00 om jag hade tagit tåget (som nu inte gick) men istället kom jag fram ca 11.40 -.- Jag gick till stora torg och självklart gick inte 350/330 så jag tog 10:an till gullbrandstorp.

När jag var i gullbrandstorp ringde jag fritid och frågade om de kunde hämta mig men självklart kunde de inte det.. så jag stog och väntade på bussen som gick en timme senare men efter ca 40 minuter kom atina (en i min klass) och hennes man körandes förbi och de stannade och frågade om jag ville ha skjuts och det ville jag -såklart! så jag var i skolan ca 13.40 eller ngt och skulle vart där 11. Lyckat!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu