With papi

Åkte till pappa idag. Först åkte vi hem till honom och hans sambo (och hennes barn) för pappa skulle byta skor mm :P Jag fick även min julklapp som de hade glömt. Det visade sig att det var en toaster=jag har redan så de skall byta till något annat.. undra vad ;)

Sedan åkte jag och pappa ut och fotade lite. Vi hittade massa ankor i en vik ;) de följde efter oss en bit (i vattnet då) när vi gick :) de var söta :D sedan åkte vi till överby och köpte födelsedagspresent till farmor, som fyller år imorgon <3 Där träffade jag även Emelie Green!!! :o Det hade jag verkligen inte väntat mig!! (Emelie går i min klass i plönninge som ligger lite utanför halmstad!!) blev lite förvånad över att träffa henne där :P sen åt vi och sedan åkte vi hem till pappa igen. Fick även en stekpanna 2 grytlappar som cissi hade virkat och 3 "bestick" till stekpannan. Nice ;)

Nu håller jag på att städa mitt rum! och ja, ni hörde RÄTT, jag STÄDAR!! :O hahahah ;)

Några bilder från dagen:

pappa med snö upp till knäna
Pappa med snö upp till knäna :P
ankor
Ankor



Mer ankor :P










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: eeemmma :DDDDD

Sygga bilder! :DD

2011-01-19 @ 12:23:48
URL: http://esundling.blogg.se/
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu