Vila i frid Annci<3

Fick precis veta att de hade avlivat annci..
Hon var nog det lataste matvraket som jag har träffat, men ställde man ett hinder famför henne, då kunde det faktiskt gå snabbare ;)
Det var på henne som jag tävlade i 80cm för första gången.
Det var på henne jag trillade av 2 gånger på frammhoppningen till en tävling och hon landade på min tumme andra gången.. Men jag hoppade efter det (fast på lägre höjd) och det blev faktiskt en clear round så fick en blå/vit rosett som, nu hänger på min vägg hemma :) 
Hon drog iväg med de små barnen när de ledde henne ensamma för "det fanns ju mat där borta". Hon var rund som en tunna men trots allt detta så var hon omtyckt av många och hon kommer bli ihågkommen!

Annci blev 17 år och hon avlivades p.g.a hon hade någon bakterie i luftvägarna som inte gick att åtgärda.
Nu går hon och betar på trapalandas evigt göra ängar.

Vila i frid Annci, vi kommer alltid minnas dig! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: maddejanzzon

omg.. skojjar du eller? :'(

2010-12-22 @ 09:58:13
URL: http://ssmartiiss.blogg.se/
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu