Jul, Jul, strålande jul

Helllluuuuuuuuuuu ;) nu var det längesedan jag skrev! Min dator har vart paj och jag har inte hunnit pga allt julstök mm :P men nu är julen, tyvärr, över så nu har man tid :P

Det som har hänt det senaste är:

Julafton - Firade julen med mamma, Nanna och Adam. Mysigt! :) Vi började med att äta egengjord risgrynsgröt. Sedan bakade vi lite och gjorde oss iordning osv. Sedan vänta.. vänta lite till.. kalle anka - som alltid!! det är ingen jul utan kalle anka!! ;) iallafall. Efter kalle anka åt vi julmiddag och efter det satte vi oss i vardagsrummet och delade ut julklapparna :D <33 (adam fick vara tomte och dela ut dem :P)
Jag fick:

En stor tavla med en tiger på - Adam (och nanna?)
Brödrost - Mamma
Toster - Mamma
Parfym - Nanna
2 par Termoleggins - Mamma
3 par andra leggins - Mamma
Adidas bag (ink vattenflaska) - Mamma
3 veksljus - Mamma
En liten vas - Mamma
Morgonrock - Mamma
Penslar till nail art - Mamma
Brush-on gel kit - Mamma
Nageldekorationer - Mamma
Nagelfilar, hårspännen - Mamma
500 kr - Mormor och morfar
papperskorg - Mamma
Proffs Volume Powder - Nanna

Vi firade jul med pappa, cissi, farmor och farfar på annandagen :)
Då fick jag:

Resväska - Pappa (och cissi?)
Kastrull - Hanna och Oskar
Kängor - Cissi
Tavla - Farmor (som hon har broderat själv!)
500 kr - Farmor och farfar



Igår åkte jag och mamma in till göteborg och gick och tittade lite i nordstan :) Jag fick köpt mig en tröja och en mössa. Vid halv 8 gick vi till bergakungen för att hämta ut våra biljetter till the town. Filmen var jätte bra! Helt klart värd att se! :) Sedan gick vi tillbaka till nordstan eftersom bilen stod i det parkeringshuset och sedan åkte vi hem :P  Hade en jätte mysig och rolig dag :)<3



Idag har jag inte gjort så mycket, var uppe hos farmor och farfar en stund för att hämta min dator (pappa hade startar ngn reparationsgrej på datorn men den var inte klar när vi skulle hem i söndags så den fick stå där och fortsätta arbeta, den fixade ngt som tog låång tid :P) satt och pratade lite med dem och så och sedan gick jag hem för vi skulle äta hos grannen :P sedan satt vi och spelade lite spel osv :)



Här kommer några bilder från julafton :)


Adam, the tomte ;)

Mamma :)

Mamma, Adam och Nanna :)

Syster :)

Mina paket :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu