Lucia, spex, julmiddag, festival, prov och skolavslutning :)

Fan va jag är duktigt på att uppdatera asså! xD
Nej nu får jag faktiskt ta att bättra mig!

Slutade ju skolan i fredags :D härligt fast man kommer ändå sakna skolan och vännerna <3. I måndags var det lucia och sedan spex. det var väldigt kul! :) jag slänger upp lite bilder från det.

Lucia på plönningegymnasietSpex @ PlönningegymnasietSpex @ PlönningegymnasietSpex @ PlönningegymnasietSpex @ PlönningegymnasietSpex @ PlönningegymnasietSpex @ PlönningegymnasietSpex @ PlönningegymnasietSpex @ PlönningegymnasietSpex @ PlönningegymnasietSpex @ PlönningegymnasietSpex @ Plönningegymnasiet

I torsdags var det julmiddag och sedan plönnignefestivalen :P
Maten var god, speciellt köttbullarna och prinskorven (a) hahaha och julmusten såklart ;)
Hanna lärde mig att öppna flaskor med hjälp av en gaffel (asså glasflaskor med kapsyl på då). Hahaha kapsylen flög iväg bakåt så det var nära att någon fick den på sig xD hahahaha skillat! xD men nu kan jag faktiskt göra det utan att den flyger iväg ;D här kommer några bilder från plönnignefestivalen ;)

Our generationOur GenerationOur generationAxel (?) spelade trummor EstetgruppenEstetgruppen

I fredags hade vi FYRA prov!!! :o 2 st VG-prov och 2st MVG-prov. Seegt! Men iaf.. det ena VG-provet gick skitbra :D

För er som inte ser står det 98,63% och 16,75 av 17,00 möjliga poäng :) alltså, hade 0,25 poäng fel :P

Efter det hade vi lite fika och lekar med klassen sedan slutade vi=Jullov :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu